De 8 Martie la Striptease

Ei fetelor, pentru ziua de 8 Martie de anul acesta va propun sa mergeti la o sedinta de striptease masculin. Maine, la Intim Caffe, intrarea libera.

Pentru ca al meu sot este plecat din tara cu treburi, am ales sa nu stau acasa si sa ma gandesc la cum se distreaza alte femei in aceasta zi dedicata lor. Si pentru ca nu am putut sa aleg cina romantica alaturi de el cu lumanari, flori, un desert afrodisiac si o bautura numai buna pentru a intra in atmosfera, am ales partea cealalta.

Chiar nu am fost niciodata la striptease masculin si cred ca era si cazul sa se intample.

O sa imi sparg pusculita cu maruntei, iar maine seara promit sa rad cu lacrimi 🙂

Probabil o sa intru in gura celor care sunt impotriva unor astfel de manifestari, insa, imi asum riscul 🙂

Voi ce faceti de 8 Martie?

Lasă un răspuns

