De ce e mama mea cea mai bună mamă din lume

Mama mea e cea mai bună mamă din lume pentru că:

1. L-a iubit și îl iubește pe tatăl meu atât de tare, încât i-a făcut 5 copii.

2. La balul bobocilor din clasa a IX-a m-a așteptat acasă la colțul străzii pentru că era prima dată când mă întorceam la 12.00 noaptea.

3. M-a învățat să spun unde merg (chiar dacă era vorba de băieți) fără jenă și ascunzișuri ca să știe unde mă găsește în caz de probleme.

4. M-a învățat ce e sexul și implicațiile acestuia și m-a învățat care e treaba cu băieții.

5. M-a ascultat cu atenție când povesteam de „iubirile” din liceu și nu a râs niciodată de „cretinitatea” mea.

6. A fost în stare să își vândă verigheta pentru a face rost de bani pentru noi, copiii ei.

7. A spălat după noi 20 de ani fără mașina de spălat și nu s-a plâns niciodată.

8. Chiar dacă făcea 8 ore de serviciu pe zi, a fost tot timpul prezentă.

9. În serile de vară, cănd venea de la serviciu, ne lua pe toți la plimbare si număram stele.

10. La răspunsul meu „am luat 3 la istorie” îmi răspundea întotdeauna „lasă că pe lângă ăsta ai să iei un 10” și așa se întampla.

11. Mi-a dat nasul ei mare și borcănat și m-a ferit de rușinea de a avea un nas mic și ascuțit – am înțeles asta mai tarziu 🙂

12. A stat la căpătâiul nostru zile și nopți când ne îmbolnăveam și ne știa dorința fiecăruia de mâncare în astfel de cazuri. Eu preferam iaurtul cu fructe…mamă, ce mai așteptam să mă îmbolnăvesc! 🙂

13. Făcea și face cele mai bune gogoși de pe fața pământului.

14. Nu știu ce făcea și cum făcea, dar, chiar dacă eram săraci, fiecare Crăciun era bogat.

15. Nu are pretenția să îi spunem matale. Noi o strigăm „Ma”, „Mami”, „Fată”, „Magda”.

16. A pus totdeauna educația mai presus de orice și a ținut ca toți copiii ei să aibă școală indiferent de circumstanțe.

17. Mi-a suportat capriciile și mofturile de prințesă timp de 18 ani, chiar dacă acum, când mă gândesc ce mofturi aveam, îmi vine să mă bat non-stop.

18. Nu a fost niciodată o mamă cicălitoare. Nu ne sâcâia cu întrebări de genul „unde te duci?”, „unde ai fost?”, „ce-ai făcut?”, „când vii acasă?”, „de ce nu mănânci?”, „ți-ai făcut temele?” etc. Știa mereu când să pună astfel de întrebări, în așa fel încât să i se răspundă sincer.

19. Mi-a dat încredere și putere (la telefon) să îi fac injecție soțului meu pentru că nu îi scădea febra. (eu când văd ace mai am oleacă și leșin)

20. A fost și este prietena mea cea mai bună.

La mulți ani de ziua mamei, dragă mamă!

4 gânduri despre &8222;De ce e mama mea cea mai bună mamă din lume&8221;

  1. florentina zice:

    vreau sa spun ca are mare dreptate crina cu tot ceea ce a scris. Mama lor chiar e cea mai buna mama din lume. pe langa asta vreau sa adaug ca datorita ei am ajuns la concluzia ca nu este adevarata vorba ca ” soacra-i poama acra”. Si pe mine m-a invatat multe si mi-a dat sfaturi ori de cate ori am avut nevoie de ele desi nu fac parte din familie (oarecum). Ma bucur ca am ajuns sa o cunosc atat pe „mama” cat si pe ceilalti. Felicitari crina, un asemenea post trebuia comentat :*:*:*:*

    Apreciază

Lasă un răspuns

