Si am fost si la striptease…

Ei bine, da, am fost… Nu pot sa spun ca am fost super incantata…

De ce?

In primul rand, rezervarea noastra era facuta incepand cu 20.30, am ajuns si noi ca fetele pe la 21.00 si ne-am comandat ceva bauturi „racoritoare” in asteptarea marelui spectacol… La masa alaturata au venit 4 doamne bine, pe la 50 de ani, care si-au lasat inhibitiile acasa cu barbatii si s-au distrat de minune. Aici am un BRAVO pentru ele.

Intre timp, tot asteptand, ne-am decis sa comandam ceva de mancare, din alta parte, bineinteles, ca aici nu serveau si mancare… 🙂 Si am asteptat… si am asteptat…

… si simteam cum orgoliul meu de femeie este lovit… si am mai asteptat… am dansat pe acelasi ritm, fara prea multe exceptii (si mi-am adus aminte de ce nu imi place sa merg in cluburi) pana pe la vreo 12.30 cand si-au facut aparitia baietii. Moment in care toate femeile prezente (satule de atata asteptare) s-au bulucit cat mai in fata pentru un acces cat mai usor la „minunatii” baieti.

Isterie totala… 🙂 Am avut parte de un politist, un militar si un capitan de marina… 🙂

Oricum, baietii au dat jos costumele repede si n-am apucat sa ne „pozam” cu ei costumati… Avem doar asa…

E o chestie si cu striptease-ul asta… In primul rand, e prima data in viata mea cand vad o sala plina doar cu femei… Si am ajuns la concluzia ca nicio iesire in club nu e completa daca nu sunt prezenti si barbatii…

Pe ici pe colo, chiar m-am plictisit… Data viitoare cred ca o sa aleg cina romantica… Sau poate imi povesteste cineva o experienta mai placuta care sa ma faca sa ma razgandesc…

PS. Pentru cele care au ratat stiptease-ul de aseara si vor foarte mult sa mearga, mai au o sansa, vineri, 11 martie in London Pub Iasi la Ladies Night.

Lasă un răspuns

