Trainer la JCI Leadership Academy

Maine plec la Bran, unde se desfasoara prima Academie de Leadership marca JCI Romania.

Acum ceva vreme mi-am depus si eu aplicatia pentru a face parte din echipa de traineri a Academiei si am avut onoarea sa fiu acceptata ca trainer asistent a unuia dintre trainerii internationali ce vor fi prezenti acolo.

Timp de 3 zile, membri ai boardurilor locale JCI din toata tara vor fi prezenti la aceasta Academie.

JCI Leadership Academy se organizeaza anual in toate tarile cu traditie in JCI si reuneste zeci de leaderi JCI. Anul acesta se organizeaza si in Romania si sunt extrem de bucuroasa ca am aceasta oportunitate de a participa.

Abia astept sa ma intorc incarcata cu experiente noi.

Lasă un răspuns

