M-am săturat de evenimente pe Facebook

Nu mai pot cu invite-urile astea la evenimente care n-au nicio legătură cu mine. Azi am primit vreo 10 invite-uri, unul în Braşov, o cafenea din Bucuresti, unul cu hipnoză, terapie de cuplu şi alte asemenea.

Oameni buni, selectaţi-vă grupul ţintă! Nu mai creaţi evenimente şi trimiteţi tuturor „prietenilor” din lista voastră. E posibil ca după câteva evenimente de acest gen sa nu vă mai fie prieteni.

Nu ştiu, poate sunt eu un pic prea iritată şi nu sunt raţională, dar personal, mă deranjează. Înţeleg că e un tool fain de promovare şi toate alea, însă, hai să nu abuzăm că în loc să ne facem un bine, ne creăm o imagine de agresivi.

Poate greşesc şi, de fapt aşa trebuie să funcţioneze acest instrument oferit de Facebook. Habar n-am… Însă mie nu-mi place…

Vouă vi s-a întâmplat să intraţi pe contul de facebook, să vedeţi în stânga sus 15-20 de notifications dintre care 50% inutile?

4 gânduri despre &8222;M-am săturat de evenimente pe Facebook&8221;

  1. Cei care apeleaza la astfel de instrumente de promovare vor intelege mai devreme sau mai tarziu ca sunt forme de SPAM si fac mai mult rau organizatiei, evenimentului pe care incearca sa-l promoveze.

    Apreciază

Lasă un răspuns

