Ce mi-ar fi plăcut să ştiu când eram boboc

Zilele trecute am primit o aşa-zisă leapsă online la care mă văd nevoită să răspund, nu înainte de a menţiona provenienţa ei – Andreea Marc

Ei bine ce mi-ar fi plăcut să ştiu când eram boboc? Voi fi foarte scurtă şi la obiect cu această chestiune 🙂

Mi-ar fi plăcut să îmi spună cineva încă din prima zi că facultatea trebuie presărată şi cu alte chestii decât învăţatul. Chestii cum ar fi voluntariatul, lipit afişe, distribuit fluturaşi, scris proiecte, negocieri de parteneriate, cărat flpchart-ul pe Copou, nopţi petrecute în discoteci, seri prelungite de vizionat filme pe calculator, de jucat cărţi şi rummy, beri săptămânale şi o grămadă de alte chestii fără nici o legătură cu examenele.

Eu am pierdut un semestru să aflu lucrurile astea pentru că mă încadram în tiparul de copil plecat de la mama de acasă, copil care avea un singur scop: să aibă notele cele mai mari. NU în asta constă facultatea… Din punctul meu de vedere, poţi să ai notele cele mai mari, dar dacă ai stat închis în casă sau în camera de cămin pe toată perioada facultăţii ai pierdut muuuulte lucruri care puteau contribui la dezvoltarea ta personală şi profesională.

Aşa că, dragi boboci, ieşiţi să căutaţi aventura, să vă faceţi prieteni noi, să învăţaţi lucruri pe care nu le puteţi învăţa nici în 1000 de ani de facultate.

Nu pot decât să fiu mulţumită că mi-a luat DOAR un semestru pentru a mă trezi şi am reuşit să gust din plin studenţia.

Astea fiind spuse, dau leapşa mai departe către Alex. Aici introduc şi scuzele de rigoare în caz că ai primit leapşa de prin alte părţi.

Lasă un răspuns

