A trecut şi weekend-ul de training

Sâmbăta şi duminica trecută am fost trainer. Am avut la Crilia un eveniment deschis la care s-au înscris oameni din diferite domenii din Iaşi şi nu numai. După maratonul pe care l-am făcut împreună cu ai mei crilieni pentru organizare, cele două zile de training au venit ca o binecuvântare. M-am alimentat cu energie pozitivă „furată” de la participanţi, m-am molipsit de buna lor dispoziţie şi m-am bucurat ca un copil de fiecare răspuns la întrebarea „Ce am învăţat astăzi?”

Şi e doar începutul… mă bucur că avem în plan şi alte evenimente asemănătoare…

Iar pentru tot ce s-a întâmplat în weekend-ul trecut trebuie să mulţumesc celor 5 Crilieni, fără implicarea lor nu am fi avut atât de multă culoare…

Şi ceva foto…

Lasă un răspuns

