Experiență frumoasă de training alături de ONGuri ieșene

E foarte adevărat că oamenii din ONGuri sunt foarte faini. Sunt implicați, pasionați, altruiști, proactivi și multe alte atribute pozitive pentru care îi admir sincer. Și spun asta pentru că în weekend-ul trecut am avut șansa să petrec 2 zile fantastice alături de oameni din ONG-uri.

Sâmbătă am vorbit despre metode non-financiare de motivare a membrilor din asociații și am întâlnit lideri de asociații implicați realmente în dezvoltarea lor și a mediului ONG din care fac parte. Mi-a făcut o plăcere imensă întâlnirea cu ei și mi-am adus aminte cu nostalgie de vremurile când eram la ELSA (poate singurul meu regret este că nu am reușit să mă întâlnesc și cu un reprezentant ELSA Iași :(). Mi-am adus aminte de pasiunea inocentă cu care lucram la fiecare proiect, de nopțile pierdute, de conferințele naționale, de vizitele de studiu, de ieșirile la bere, de prieteni… fain, fain, fain..

Și pentru că nu era de ajuns o singură zi, Michi și Ghinduță (interne la Crilia) au livrat duminică (sub atenta mea observațiune :)) training la LSE. Iarăși oameni frumoși, oameni dedicați, proactivi… nostalgia a dat năvală…

Sper din suflet să mă  reîntâlnesc cu voi și continuați să răspândiți spiritul ăsta ONGistic atât de fain…

Mulțumesc pentru sentimentele provocate!

Lasă un răspuns

