La ce îţi foloseşte un training de organizare evenimente

La prima vedere, organizarea de evenimente nu pare a fi „rocket science”. Ce mare lucru? Te hotarăşti ce vrei să faci,  găseşti o locaţie, dai drumul la promovare, la invitaţii şi faci evenimentul. Cei care au organizat evenimente ştiu că lucrurile nu sunt chiar aşa simple. Sunt o multitudine de detalii pe care trebuie să le ai în vedere, în funcţie de tipul evenimentului, sunt lucruri care depind de alte lucruri şi trebuie să ştii ordinea în care să le implementezi etc.

Sunt şi multe întrebări pe care trebuie să ţi le pui înainte de a lansa un eveniment. Cui mă adresez? Cine vorbeşte? Ce muzică pun? Ce menu aleg? Unde promovez? Am nevoie de parteneri? Cum îmi aleg partenerii? Am timp? Am bani? Am oamenii potriviţi? Unde se desfăşoară evenimentul? Ce logistică am nevoie? Cum stabilesc programul? Am plan B pentru vreme proastă? Ce alţi factori care nu ţin de mine îmi pot influenţa negativ evenimentul şi am planuri B, C, D…N?

Alma Andrei ştie cum e cu organizarea de evenimente… A organizat o sumedenie de evenimente şi s-a întâlnit cu tot felul de situaţii dificile la care a găsit soluţii. Vestea bună e că Alma este şi trainer şi am cooptat-o în echipa Crilia unde va livra un training exact pe tema asta, Organizare de evenimente.

Aşa că… hai la training!

Lasă un răspuns

