The AMAZING Trainers’ Bootcamp

Probabil o parte din voi deja aţi auzit că la CRILIA am dat drumul la un program intensiv de training pentru traineri. Se numeşte chiar aşa, AMAZING Trainers Bootcamp.

Este un proiect pe care îl am în minte de aproximativ 3 ani şi pentru care astrele s-au aliniat acum. Împreună cu Alma Andrei şi Irina Şubredu, am reuşit să pun pe hârtie ce anume îmi doresc de la acest bootcamp şi a ieşit cum nu se poate mai bine.

Sunt atât de agitată şi de bucuroasă, bucurie din aia cu fluturaşi în stomac şi sunt extrem de recunoscătoare că s-a materializat şi acest vis.

Şi bucuria e mai mare cu cât îmi imaginez pasionaţii de training, trainerii la început de drum, lucrând, obosind, schimbând, crescând aşa cum am făcut-o şi eu pe la bootcamp-urile la care am participat.

Abia aştept luna februarie şi abia aştept să cunosc oameni pasionaţi de training de la care să învăţ.

Lasă un răspuns

