Programul de gândire laterală

gandire laterala

Stau și o gândesc de mai bine de un an… M-am apucat de vreo 2 ori să-l citesc pe E. de Bono în ultimii 5 ani și de fiecare dată m-am oprit. M-am oprit pentru că mi s-a părut greoi și întortocheat. Și am spus că e cazul să renunț la citit și să mă apuc să-l studiez, așa, cu pixul și foaia lângă mine. Și am făcut asta o bună bucată din 2014.

Și am lucrat la un program de training care să facă fix asta: să te învețe cum să gândești lateral, metodic, pas cu pas. Adevărul este că abia aștept să încep acest program să mai exersez și eu. 🙂

Dar cel mai entuziasmată sunt de feedback-ul primit de la oamenii pe care i-am întrebat dacă li se pare o idee bună ori ba. Deja pot vizualiza sala plină de oameni, activitățile, materialele și provocările pregătite. Simt pur și simplu că grupul va fi plin de energie și voi aștepta să vină ziua de training cu tare mare nerăbdare.

E o senzație din aia de nou, când îți cumperi în sfârșit lucrul acela pe care ți-l doreai de atâta vreme și acum în sfârșit îl ai. De sentimentul cu care te dai jos din pat a doua zi după achiziție, în primele secunde neputând să-ți identifici entuziasmul imediat.

Asta e senzația pe care o încerc acum, că în sfârșit am dat drumul la înscrieri, un gâdilit ușor acolo în fundul stomacului care dansează de colo-colo și nu mai are răbdare, și nu mai încetează să construiască scenarii, activități, să rescrie, să șteargă și să scrie iară… și anticipează oamenii care vor fi acolo și vor furniza energia săptămână de săptămână.

Pe 24 aprilie voi începe programul de Gândire laterală la Crilia. Programul durează 6 săptămâni cu 2 ore de traning pe săptămână. Citiți mai multe despre program acolo…

Gata! Vă aștept! 🙂

Lasă un răspuns

