Prima întâlnire a trainerilor din Iaşi

După cum bine ştiţi, acum ceva vreme am lansat un apel către trainerii din Iaşi, un apel  pentru a ne întâlni şi a ne uni forţele în căutarea de soluţii pentru dezvoltarea trainerilor dincolo de week-end-ul CNFPA încununat de o diplomă.

Sâmbătă, 16 aprilie,  ne-am adunat 20 de traineri din Iaşi la restaurant Theatro pentru a discuta posibilităţile de implicare în dezvoltarea pieţei de training, dar şi a trainerilor. Am avut o discuţie constructivă care a „degenerat” în planuri concrete pentru viitor.

Ştiu că sunt şi alte persoane care şi-au dorit, însă nu au putut fi prezente sâmbătă la această întâlnire, dar cu siguranţă vor fi ţinuţe la curent cu noutăţile şi cu evoluţia acestui grup.

Personal sunt extrem de entuziasmată pentru simplul motiv că îmi văd visul îndeplinit, pentru că văd oameni la fel de pasionaţi ca şi mine care doresc să contribuie atât la dezvoltarea lor, cât şi la dezvoltarea trainerilor mai tineri.

Ne aşteaptă proiecte mari, iniţiativă, implicare şi vom vedea schimbările în bine generate de acest grup.

P.S. Fotografia a fost făcută după ce întâlnirea se terminase, iar o parte din cei prezenţi plecaseră deja. Asta pentru că, în „vârtejul” discuţiilor, am uitat să scot aparatul din geantă. Sorry…

2 gânduri despre &8222;Prima întâlnire a trainerilor din Iaşi&8221;

Lasă un comentariu